Woensdag breekt zo lekker de week

14 april 2018

Afgelopen zaterdag had ik een Nederlands meisje leren kennen bij het zwembad.
Ze zou helaas deze week alweer teruggaan naar Nederland. We besloten woensdag samen te eten, omdat er verder geen kans meer voor was. Roos had nog een Amerikaanse jongen meegenomen, die ze had leren kennen in het hostel. We zitten in een rooftop bar. Het is heel erg gezellig! Ik kan het supergoed vinden met Roos.
Omdat het haar laatste dag is, besluiten we nog maar even op stap te gaan.
Het is helemaal zoals in Nederland. We besluiten het in Nederland nog een keer over te doen! Jammer dat ze al weg gaat.

Na een kort nachtje begin ik aan de donderdag. Ik besluit vrijdag vrij te nemen en in plaats daarvan op zaterdag te werken. Lena gaat een weekend weg met collega's dus ik heb nog geen plannen.

Vrijdag spendeer ik een lekker dagje aan het zwembad met een smoothie en een broodje. Mijn wangen zijn binnen een halfuur zo rood als een tomaat. Hoe vaak ik mijn gezicht ook insmeer, ik verbrand ze altijd! 's Avonds drink ik nog een wijntje met Lena. Het barretje heeft live muziek en heerlijke hapjes! We bestellen cheese sticks. Ze zijn bijna net zo lekker als Hollandse kaassoufflés!

Vandaag werk ik nog even en vanavond ga ik lekker lezen bij een barretje, denk ik! Ik twijfel of ik morgen de Mekong Delta tocht ga maken, of liever nog een dagje zwem en na de markt ga. Misschien is het leuker om de boottocht samen met Lena te maken!

Wat nog wel leuk is, over twee weken hebben we een lang weekend vrij in verband met Arbeidsdag! Lena heeft me uitgenodigd mee te gaan met een organisatie die naar een weeshuis gaat om een bibliotheek te bouwen en spelletjes te spelen met de kinderen! Een ontzettend gave kans!

1. Patty:
    Burn baby burn 😻
  2. Dick en Gre:
    14 april 2018
    Hai Nienke, het is maar goed dat je soms schrijft dat je gaat werken. Als we de mooie fotos bekijken krijgen we toch wel heel erg een vakantiegevoel. Geniet ervan, dat doen wij van je verhalen. Groetjes
  3. Oma Zeist:
    15 april 2018
    Je bent wel een boffer dat je al zo jong dit allemaal kan beleven, dat kan niemand je meer afnemen, nog veel plezier en ook werken natuurlijk