Rustige zondag

5 april 2018

Op zondag hebben Magdalena (Lena) ik een rustig dagje gehad bij het zwembad. Daar waren we wel even aan toe na alle avonturen op zaterdag. Na het zwemmen gaan we lekker wat eten in de stad. We eten heerlijk bij een Vietnamees restaurant. Met een flesje rode wijn. Net op het moment dat we klaar zijn met eten tikt Lena haar wijnglas om. Het laatste restje wijn plenst op mijn spierwitte jurkje. Oeps!
Lena voelt zich enorm schuldig en ik blijf vertellen dat ze er niks aan kon doen en dat we er wel uitkomen. We zoeken snel op hoe je het snelst rode wijnvlekken uit een wit kledingstuk krijgt. We kopen melk bij een buurtwinkeltje.
Thuis prop ik het jurkje in een bak melk. Een paar dagen later zie je er bijna niks meer van! Dit weekend laat ik hem in de zon liggen om de laatste vlekken eruit te krijgen.

Verder heb ik niet zoveel spannends meegemaakt! Op stage gaat het erg goed! Het spannendste wat ik ontdekt heb, is dat je hier gratis McDonalds kan bestellen. Dat heb ik natuurlijk even uitgetest. Omgerekend heb ik €3 betaald voor een menuutje! Ik heb mezelf beloofd dat ik dit niet elke week mag doen...

Dit weekend staat er weer een hike op het programma. Op zondag deze keer. Ik ben benieuwd hoe snel we er dit keer komen en of het lukt om de weg terug te vinden!

1. Oma Baltzer:
    5 april 2018
    Zou niet in mijn hoofd opkomen om melk te gebruiken voor rode wijn vlekken! Bedankt voor de tip alhoewel ik nu ook niet weer elke dag eet met rode wijn erbij.
  2. G.Rosink:
    7 april 2018
    Morgen veel plezier gaat Lena ook mee ?
    Groetjes van oma Rosink.