Laatste stagedag

6 juni 2018

Toen ging de tijd wel erg snel. Mijn laatste stagedag zit erop!
Gisteren heb ik mijn adviesrapport ingeleverd bij mijn begeleider en vandaag heb ik een presentatie gegeven voor de marketingafdeling hier. Het ging heel erg goed!
Nu hoef ik alleen nog een samenvatting te maken voor school, een reflectieverslag te schrijven en een presentatie op school te geven. Dan is het derde jaar aan de HAS voor mij ook afgelopen!

We zijn tussen de middag gezellig gaan lunchen met het kantoorteam! Het eten was allemaal Vietnamees. Een mooie eindtoets voor het eten met stokjes ook, haha! Het was heerlijk en heel gezellig.

De aankomende dagen ga ik nog even genieten. Morgen van de stad, en vrijdag ga ik nog naar Vung Tau, een strand in het zuiden. Er zijn niet zoveel dagen meer, dus ik heb besloten in de buurt van Ho Chi Minh te blijven. Ik wil wel graag nog een keertje terugkomen voor een reis door Azië. Dan zal ik ongetwijfeld de rest van dit mooie land gaan ontdekken!

Op maandavond vlieg ik terug naar Nederland. Wat is de tijd snel gegaan! Ik denk dat er hierna nog een blogpost aankomt. Een fijne dag!

1. G.Rosink:
    Nienke,
    Wat fijn dat je het goed hebt afgerond ,we hebben genoten van je blogs ,van je leuke verhalen ,wat je allemaal hebt meegemaakt het is jammer voor ons dat er een einde aan gekomen is. Ik hoop dat je een goede terugreis hebt,
    Groetjes van Gerda.
  2. Oma Zeist:
    6 juni 2018
    Voor ons jammer maar lof voor jou! Je hebt het geweldig gedaan en ik ben best trots op zo'n knappe kleindochter. Een goede, veilige terugreis wens ik jou en tot ziens in Nederland! Kus van oma
  3. Oma Zeist:
    6 juni 2018
    En dan zit het er bijna op! Ik wens je nog een paar fijne dagen! Ik denk met een goede afsluiting van jouw project kun je zeggen dat je het goed gedaan hebt! Geniet nog maar even en dan weer huiswaarts! Een goede veilige reis wens ik je. Kus van oma Zeist
  4. Dick en Gre:
    6 juni 2018
    Hai Nienke, wat fijn dat je presentatie zo goed ging, was een prestatie dus😉. Het eten dat op tafel staat ziet er heerlijk uit, die ananas mmmmmm. Je gaat vast nog eens terug met Ivo denk ik, want die is vast ook enthousiast geworden. Hele goeie en veilige thuisreis gewenst. En om het in goed Nederlands te zeggen: "hoal de but heel" (ofwel blijf heel) . We gaan je schrijfsels missen. Lieve groetjes, van ons.